خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 13:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان مطرح کرد؛

از آسفالت 208 روستا تا احداث 64 پروژه ورزشی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با بیان اینکه تمامی 50 روستای فاقد گاز در حوزه انتخابیه از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: همچنین علاوه‌بر آسفالت حدود 208 روستا، 64 پروژه ورزشی، 33 پروژه آموزشی و 20 پروژه در حوزه بهداشت و درمان اجرایی و محقق شدند.

ابراهیم متینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود در طی چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای حوزه انتخابیه اینجانب در صنعت، نفت و کشاورزی، یک پروژه توسعه و نگه‌داشت نفت با ایجاد اشتغال برای 900 نفر و پروژه احداث پتروپالایشگاه ابوالفارس با ایجاد اشتغال برای 250 نفر اجرایی شد، همچنین در حوزه صنعت دو پروژه فولادی طراحی شده که یکی از آن‌ها به مرحله اجرا رسیده است و زمینه اشتغال خوبی را ایجاد خواهد کرد.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در جریان توسعه طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، مجوز 12 هزار مترمکعب از زمین‌های مستعد کشاورزی دریافت شد و به‌زودی زیر کشت خواهند رفت و حق‌آبه‌های خوبی برای توسعه کشاورزی به شهرستان رامشیر تخصیص داده شد.  



وی با بیان اینکه تمامی 50 روستای فاقد گاز در حوزه انتخابیه از نعمت گاز برخوردار شدند، افزود: در جریان انجام مسئولیت‌های اجتماعی 350 پروژه نفتی، علاوه‌بر آسفالت حدود 208 روستا، 64 پروژه ورزشی، 33 پروژه آموزشی و 20 پروژه در حوزه بهداشت و درمان اجرایی و محقق شدند، ضمن آنکه تنش آبی 220 روستا حل شد.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اگرچه تمامی جاده‌های بین‌شهری ما فعال هستند اما فعالیت پروژه‌های عمرانی برای تکمیل و اصلاح جاده‌ها ادامه دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375743
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار